Неодноразово йшлося про те, що провідною діяльністю дошкільника є гра. Саме тому наші педагоги в Джеронімо використовують на заняттях ігри різного рівня та складності. Адже в процесі гри дитина може відчувати різні почуття та емоції, мислити, тренувати рухові реакції та увагу. Таким чином, якщо для дитини гра цікава, то все, що знаходиться поза грою, для неї в цей момент не важливо.
Важливе місце у житті дитини займають рухливі ігри, які дають вихід енергії та емоційно розвантажують дитину. Гра може бути як і метод, так і стимул у навчанні в дошкільному віці.
Наш педагог з англійської мови використовує рухливі, напіврухливі та спокійні ігри при поясненні та засвоєнні нового навчального матеріалу.
Ігри застосовуються з різними цілями:
- при введенні та закріпленні знань з лексики, граматики англійської мови;
- для формування умінь та навичок усного мовлення;
- як форма самостійного спілкування дітей англійською мовою.
На заняттях використовуються як оригінальні ігри, специфічні для англомовних країн, наприклад, Bingo, Scrabble, так і ігри, знайомі вже дітям, але англійською мовою. При ускладненні гри у процесі навчання дотримуються принципи послідовності та доступності.
Якщо у вас з дитиною є своя улюблена гра, ми з радістю протестуємо її на наших заняттях.